Klachtenbeleid

Heb je een klacht over je verloskundige/kraamverzorgende?

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij Eva van Hoorn. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Het is prettig als het contact met onze verloskundigen, echoscopisten, assistentes en kraamverzorgenden in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.

1.Bespreek je klacht met je verloskundige

Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten. Vind je het fijner om jouw klacht te mailen, dan kan dit naar klacht@evavanhoorn.nl.

2. Schakel onze klachtenfunctionaris in

Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar op 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl. Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.